Archiwum

Rekordowy rok pod względem liczby rejestracji i wzmocnienie pozycji Volkswagen Group Polska

  • 154.552 samochody dostarczyły marki Volkswagen Group Polska w 2018 roku
  • o 13,3 procent wzrosła liczba rejestracji w porównaniu do wyniku z roku 2017
  • Dwie najpopularniejsze wśród Polaków marki należą do Volkswagen Group Polska
  • Volkswagen Group Polska najmocniejszym importerem w kraju

Czytaj więcej...

To już dekada. ŠKODA znów liderem polskiego rynku samochodowego!

  • W 2018 roku ŠKODA kolejny rok z rzędu została liderem polskiego rynku, sprzedając 69 565 samochodów
  • Wpływ na rekordowe wyniki marki miały premiery: nowej Fabii, udana ofensywa w segmencie SUV oraz udane aktywności marketingowe na czele z kampanią "Wszystko, co ważne”
  • Marka konsekwentnie realizuje swoją strategię mającą na celu rozwój portfolio produktowego

Czytaj więcej...

Rekordowy wynik Volkswagena w Polsce w 2018 roku

  • w 2018 roku zarejestrowano w Polsce 56.049 nowych, osobowych samochodów marki Volkswagen, czyli o 6.946 więcej niż w 2017 r. (+14,15 procent)
  • wśród pierwszych sześciu marek zestawienia Volkswagen zanotował najwyższy procentowy wzrost liczby rejestracji
  • w TOP10 najczęściej rejestrowanych aut w Polsce znajdują się dwa modele Volkswagena – Golf i Passat

Czytaj więcej...

2018 rok był rekordowy w historii marki Volkswagen Samochody Użytkowe w Polsce

  • w ubiegłym roku zarejestrowano w Polsce 11.192 pojazdy marki Volkswagen Samochody Użytkowe, o 1.986 egzemplarzy więcej niż w 2017 roku
  • wzrost liczby rejestracji pojazdów marki Volkswagen Samochody Użytkowe o aż 21,57 procent jest najwyższy wśród pierwszych ośmiu marek w tym zestawieniu
  • udział marki Volkswagen Samochody Użytkowe w rynku aut dostawczych zwiększył się z 11,2 procent w 2017 roku do 12,12 procent w roku ubiegłym

Czytaj więcej...

Produkt łączący dwie cechy

Szybkość i elastyczność to cechy produktu kluczowe dla wydajności usługowej lakierni. Odznacza się nimi Sikkens

Autoclear Aerodry – innowacyjny lakier bezbarwny, opracowany specjalnie dla rynku napraw lakierniczych

Czytaj więcej...

Partnerstwo stawiające na rozwój

Stworzony na potrzeby blacharni-lakierni program Acoat Selected Plus nadaje współpracy z AkzoNobel inną jakość. Dzięki niemu dealerzy, kupując produkty dostawcy, inwestują zarazem w swoją załogę i ulepszają funkcjonowanie całego warsztatu.

Czytaj więcej...

Oferta „współpraca plus”

Szkolenia, analiza stawek, benchmarking, a także pomoc przy projektowaniu obiektu – oferta prezentowana przez AkzoNobel w ramach programu Acoat Selected Plus od dawna już wykracza poza standardową współpracę, jaką proponuje dostawca lakieru.

Czytaj więcej...

Volkswagen Group Polska liderem rynku nowych samochodów

• w 2017 roku udział marek VGP w rynku wzrósł i wyniósł 28 procent, w sumie zarejestrowano 136.378 aut 5 marek (o 20.604 więcej niż w 2016 r.)

• Volkswagen, Skoda, SEAT, Audi i Porsche mogą pochwalić się dwucyfrowymi wzrostami liczby rejestracji w porównaniu z 2016 rokiem

• marką nr 1 w VGP i w Polsce w ogóle pozostaje Skoda, aut tej marki zarejestrowano w 2017 roku rekordową liczbę – aż 62.254 egzemplarze

• w ubiegłym roku o blisko 9 procent zwiększyła się również liczba rejestracji pojazdów marki Volkswagen Samochody Użytkowe

Czytaj więcej...

Benchmark. Punkt odniesienia dla biznesu

Zmieniające się otoczenie rynkowe wymusza na kadrze zarządzającej potrzebę dokładniejszej analizy funkcjonowania przedsiębiorstwa. Mnogość uzyskanych danych staje się niekiedy wyzwaniem nie mniejszym niż sama ich dostępność. Naprzeciw temu wychodzi benchmarking, który pozwala na interpretację osiąganych wskaźników i parametrów w dziale blacharsko-lakierniczym.

Czytaj więcej...

Acoat Selected – sieć w której warto być

AkzoNobel organizuje konferencje dla dealerów, od blisko 20 lat. Tym razem ponad setka uczestników spotkała się w malowniczo położonym hotelu pod Gietrzwałdem, gdzie w otoczeniu warmińskich jezior dyskutowano o wyzwaniach, jakie stawia dziś przed branżą rynek napraw blacharsko-lakierniczych w Polsce.

Czytaj więcej...

Benchmark. Azymut sukcesu

Kluczowym elementem sprawnego zarządzania serwisem jest szczegółowa analiza podstawowych danych wskaźnikowych. Jednak pełną wiedzę o kondycji warsztatu uzyskasz dopiero wtedy, gdy rozpatrywane parametry odniesiesz do średnich rynkowych z branży. To właśnie daje benchmarking.

Czytaj więcej...

Firma PPG nowy Partnerem Wspierającym Stowarzyszenia Dealerów Volkswagena, Audi, Skody i Seata w Polsce

Pod koniec czerwca br. podpisane zostało porozumienie, na mocy którego firma PPG została nowym Partnerem Wspierającym Stowarzyszenie Dealerów Volkswagena, Audi, Skody i Seata w Polsce. Wybór firmy PPG nie jest przypadkowy, spółka należąca do międzynarodowego koncernu jest jednym z liderów na rynku samochodowych powłok lakierniczych.

Stowarzyszenie Dealerów będzie współpracować z firmą PPG w zakresie promocji jej portfolio produktowego.

Więcej informacji o firmie PPG znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej...

Czas na digitalizację.

Optymalny dobór koloru to jeden z najważniejszych – ale i najbardziej wymagających – elementów każdej naprawy lakierniczej.

Na szczęście są na rynku narzędzia, które czynią ten proces zdecydowanie szybszym, łatwiejszym i bardziej precyzyjnym.

Czytaj więcej...

Cyfrowe rozwiązania. Realne zyski.

Wdrożenie cyfrowych technologii do serwisów dealerskich na wielu płaszczyznach prowadzenia biznesu to już nie tylko podążanie za trendami.

To wysoka świadomość kadry zarządzającej, która zauważyła pozytywny wpływ na wynik finansowy firmy.

Cyfrowa rewolucja to biznesowa szansa.

Czytaj więcej...

Więcej napraw w krótszym czasie

Optymalne wykorzystanie posiadanych mocy przerobowych i bieżąca kontrola planera napraw to elementy, które skrócą czas procesu, a co za tym idzie – zwiększą przerób, zysk dealera i zadowolą klienta.
Łatwiej je kontrolować, mając odpowiednie narzędzia.

Czytaj więcej...

Wspólne cele. Wspólny sukces

Konkurencja na rynku napraw blacharsko-lakierniczych ciągle rośnie. Zmieniają się wymagania klientów, cią- głym innowacjom poddawane są technologie napraw coraz bardziej nowoczesnych aut, a dealerzy inwestują, by nie zostać w tyle. Inwestycje u dealerów wynikają również z wymagań producentów samochodowych, którzy kładą coraz większy nacisk na część blacharsko-lakierniczą w swojej sieci. Przykładem jest sieć Volkswagen Group Polska, która wprowadza na rynek polski wiele programów związanych z rozwojem tego obszaru działalno- ści u swoich dealerów, w tym program Centrum Napraw Powypadkowych.

Czytaj więcej...

Wyższy poziom współpracy

O tym, co nowego słychać w AkzoNobel i jak firma lakiernicza może być partnerem biznesowym dla dealerów - opowiadają przedstawiciele AkzoNobel Car Refinishes: Tomasz Loose i Dariusz Walkowiak oraz Wojciech Skowroński z firmy PrimaKolor

Czytaj więcej...

Efektywne zarządzanie kosztami

Pełna wiedza nie tylko o ilości lakieru zużywanego do konkretnych zleceń, ale też wszelkich materiałów pomocniczych, otwiera drofę do lepszego zarządzania kosztami. Pozwala też na metodyczne zwiększanie umiejętności naszych pracowników.

Czytaj więcej...

Autowave MM 2.0

Zoptymalizuj proces naprawy dzięki wodorozcieńczalnym tonerom metalicznym marki Sikkens. Innowacyjne tonery to dodatkowe ulepszenie wysoko wydajnego systemu renowacji Sikkens obejmującego zaawansowane technicznie produkty, m. in. Colorbuild Plus, Autosurfacer UV, Autoclear LV Superior oraz Autoclear 2.0.

Czytaj więcej...

Najlepsze praktyki z rynku VR Premium

  • Najlepsze praktyki na rynku VR Premium
  • Dynamiczny rozwój. Unikalne rozwiązania - czyli recepta na sukces
  • Wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego
  • Efektywna informacja kluczem do sukcesu - AutoFlow 4:G

Czytaj więcej...

Koncern Volkswagen sprzedał w 2016 roku 10,3 miliona samochodów

Poznań, 11 stycznia 2017 r. – Koncern Volkswagen sprzedał w ubiegłym roku na świecie 10,3 miliona pojazdów, oznacza to wzrost o 3,8 procenta w porównaniu z poprzednim rokiem. W grudniu sprzedaż grupy zwiększyła się o 11,8 procenta i wyniosła 933.300 aut. Matthias Müller, Prezes Zarządu koncernu Volkswagen, powiedział: „2016 rok był dla nas trudny. Prowadziliśmy działania służące rozwiązaniu kryzysu związanego z silnikami Diesla, a równocześnie wprowadzając nową strategię „Together - Strategy 2025” rozpoczęliśmy proces fundamentalnych zmian, by przygotować koncern na wyzwania, jakie niesie przyszłość. Mimo to udało się nam w tych trudnych warunkach ustabilizować działalność operacyjną – w ubiegłym roku dostarczyliśmy naszym klientom ponad 10 milionów samochodów. To wzmacnia koncern i należące do niego marki na ich drodze ku przyszłości”.

Czytaj więcej...

Niezmienny lider polskiego rynku: ŠKODA numerem 1 już ósmy rok z rzędu

ŠKODA była najchętniej wybieraną marką samochodów w Polsce w 2016 roku. Czeska marka jest liderem rynku już ósmy rok z rzędu i przez cały czas umacnia swoją pozycje. W ostatnich dwunastu miesiącach dostarczyła polskim Klientom 52 296 samochodów, to jest aż o 17,5% więcej niż w roku 2015, podnosząc swój rynkowy udział do aż 12,56%.

Czytaj więcej...

Rekordowy rok Volkswagena pod względem liczby rejestracji nowych samochodów w Polsce

Poznań, 5 stycznia 2017 r. – Volkswagen zakończył miniony rok na fotelu lidera pod względem liczby rejestracji nowych samochodów w miesiącu grudniu i na drugim miejscu w rankingu marek w całym 2016 roku. We wszystkich miesiącach 2016 roku marka notowała wzrost rejestracji w porównaniu z rokiem 2015. Wśród pięciu najwyżej notowanych marek pod względem rejestracji w Polsce w minionym roku, Volkswagen zwiększył udział w rynku najbardziej. 

Czytaj więcej...

Audi z nowym rekordem sprzedaży: 1 milion 871 tysięcy samochodów sprzedanych w roku 2016

Ingolstadt, 9 stycznia 2017 r. W roku 2016, Audi AG odnotowało sprzedaż 1 871 350 samochodów. To o 3,8% więcej, niż w dotychczas rekordowym roku 2015. Rosnąca sprzedaż na wszystkich, najważniejszych dla marki rynkach:
w Europie (+7,6%), w Ameryce Północnej (+5,3%) z dalszym wzrostem na stagnującym rynku USA (+4%) oraz w rejonie Azji i Pacyfiku (+0,5%), to wynik odświeżenia palety modelowej Audi. Na wszystkich tych rynkach, marka
z czterema pierścieniami w logo sprzedała więcej niż kiedykolwiek do tej pory. Światowy popyt rośnie od 2009 roku siódmy rok z rzędu. Wobec 949 729 klientów w roku 2009, koncern z Ingolstadt niemal podwoił swój sukces rynkowy.

Czytaj więcej...

Rekordowa produkcja marki Volkswagen Samochody Użytkowe w 2016 roku

Poznań, 12 stycznia 2017 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe wyprodukowała w 2016 roku 477.000 samochodów – to o 2,7 procent więcej niż w roku poprzednim. Jest to najlepszy wynik w historii marki. Najwyższy wzrost odnotowano w przypadku modeli serii T oraz Caddy.

Czytaj więcej...

Otwarcie zakładu we Wrześni: Najnowocześniejsza fabryka gotowa do produkcji nowego Craftera

Września, 24 października 2016 r. - Uroczyste otwarcie fabryki we Wrześni: Około 1000 gości, a wśród nich przedstawiciele świata polityki i gospodarki, załogi i związków zawodowych z Polski i Niemiec oraz przedstawiciele zarządu  marki Volkswagen Samochody Użytkowe koncernu Volkswagen AG uruchomili fabrykę wybudowaną specjalnie dla nowego Craftera. Najnowocześniejsza fabryka w Europie została zbudowana w rekordowym tempie 23 miesięcy
- począwszy od położenia kamienia węgielnego aż po rozpoczęcie produkcji.  

Czytaj więcej...

Młode i przebojowe: nowe Audi Q2

Czy to na przygody poza utwardzonymi szlakami, czy też poruszanie się na co dzień po wielkim mieście – Audi Q2 to allrounder, charakteryzujący się młodzieńczą stylistyką i wyposażony w wiele najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. 

Czytaj więcej...

Nowy Tiguan otrzymuje maksymalną ocenę pięciu gwiazdek w teście Euro NCAP

Poznań, 23 czerwca 2016 r. – Niezależna organizacja ochrony praw konsumentów Euro NCAP przyznała nowemu Tiguanowi najwyższą ocenę pięciu gwiazdek. Popularny SUV uzyskał najwyższe noty w testach bezpieczeństwa przeprowadzonych według ostrych norm organizacji. Tiguan to tym samym jeden z najbezpieczniejszych samochodów Europy.

Czytaj więcej...

ŠKODA KODIAQ: przestronny SUV już od 899 zł miesięcznie

Zupełnie nowy SUV ŠKODY posiada już cennik na polskim rynku. Poza bardzo atrakcyjnymi cenami trzech bogato wyposażonych wersji, obejmuje on także pakiety wyposażenia i korzystne metody finansowania.

Czytaj więcej...

Partner Wspierający Stowarzyszenia firma Akzo Nobel ze swoją marką Sikkens promuje podczas tegorocznych targów TTM Poznań 2016 swój nowy produkt!

Rozwój masowej motoryzacji zmienił dotychczasowe trendy na rynku renowacyjnych usług lakierniczych. Maleje zapotrzebowanie na całkowite wymiany powłok, dominować zaczynają drobne i średnie naprawy częściowe.

Przy konwencjonalnych materiałach i standardowym wyposażeniu usługowej lakierni zakres realizowanych zleceń nie ma wpływu na rodzaj stosowanej technologii i pewne stałe związane z nią koszty. O ile samo lakierowanie i związane z nim prace przygotowawcze trwają przy mniejszych naprawach krócej, o tyle czas suszenia powłok w kabinie lakierniczej pozostaje w zasadzie ten sam. W efekcie rentowność zakładu spada, gdyż trudno zmniejszoną wydajność skompensować całkowicie podwyżkami cen usług.

Czytaj więcej...

Grupa Volkswagena umacnia się na pozycji lidera w Polsce w zestawieniu rejestracji nowych aut

  • W 2015 roku liczba rejestracji samochodów osobowych marek należących do Grupy Volkswagena wzrosła o niemal 10% w porównaniu z 2014 rokiem

  • Grupa Volkswagena osiągnęła w 2015 roku ponad 27-procentowy udział w rynku rejestracji nowych samochodów, czyli większy niż udział dwóch kolejnych grup łącznie

Poznań, 15 stycznia 2016 r. – Jak podaje „Samar”, Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego, który od lat zajmuje się monitorowaniem sprzedaży i rejestracji nowych samochodów w Polsce i na którego raporty powołują się importerzy nowych aut, Grupa Volkswagena w Polsce umocniła się w ubiegłym roku na pozycji lidera w rejestracji nowych samochodów. Udział w rynku rejestracji nowych osobowych aut marek należących do Grupy Volkswagena wzrósł do 27,31%. W porównaniu z liczbą rejestracji nowych osobowych samochodów marek – Audi, Porsche, Seat, Skoda i Volkswagen w 2014 r., w ubiegłym zarejestrowano ich o aż 8423 więcej. Nieprzerwanie od 7 lat numerem 1 pod względem liczby rejestracji nowych aut w Polsce jest Skoda. Drugie miejsce w tej kategorii przypadło w ubiegłym roku marce Volkswagen.

Czytaj więcej...

Kongres Stowarzyszenia Dealerów Volkswagena, Audi, Skody i Seata w Polsce

W dniu 27 października 2015 r. w Poznaniu odbył się Kongres Stowarzyszenia Dealerów Volkswagena, Audi, Skody i Seata w Polsce.

Coroczne spotkanie Członków Stowarzyszenia i w tym roku cieszyło się wysoką frekwencją wśród właścicieli stacji dealerskich oraz zaproszonych dostawców.

Czytaj więcej...

Volkswagen zwiększa sprzedaż w Europie

Poznań, 24 lipca 2015 r. – Marka Volkswagen Samochody Osobowe w pierwszym półroczu znacznie zwiększyła sprzedaż aut w wielu regionach Starego Kontynentu. W Europie Zachodniej (bez Niemiec) Volkswagen sprzedał 485.200 samochodów (styczeń-czerwiec 2014: 451.400, +7,5%). Na niektórych rynkach, np. w Hiszpanii, ale też w Czechach i na Węgrzech i w Europie Centralnej, wzrosty wyniosły nawet kilkanaście procent. Także na niemieckim rynku odnotowano większy popyt: do klientów trafiło 305.200 aut (I-VI 2014 r.: 285.700; +6,8%). W Polsce w pierwszym półroczku zarejestrowano 16.778 osobowych Volkswagenów, jest to niemal tyle samo ile w analogicznym okresie przed rokiem (I-VI 2014 16.946; -0,99%). W miesiącu czerwcu zarejestrowano 2622 samochody, to o 23,2 procent więcej niż w czerwcu 2014 roku.

Czytaj więcej...

Pierwszy raz Audi AG zdobywa ponad 900 tysięcy klientów w pierwszym półroczu

  • Sprzedaż na całym świecie wzrosła o 3,8 procent; w czerwcu o 1,3 procent
  • Szef sprzedaży Luca de Meo komentuje: „Wzrost sprzedaży samochodów z czterema pierścieniami stale postępuje, mimo wymagającego rynku i zbliżającej się wymiany modelowej“
  • Bardzo dobra sprzedaż w Polsce
  • Ingolstadt, 10 lipca 2015r. Po raz pierwszy w historii Audi AG, na zakup samochodu tej firmy od stycznia do czerwca zdecydowało się 900 tysięcy klientów. W porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku, sprzedaż wzrosła o 3,8 procent, sięgając blisko 902 400 wprowadzonych na rynek samochodów. Mimo zbliżającej się zmiany kilku modeli, wskaźniki sprzedaży rosły we wszystkich regionach świata, zwłaszcza na kontynencie amerykańskim. Popyt na samochody Audi zwiększył się tam o 12,4 procent. W czerwcu globalna sprzedaż Audi wzrosła o 1,3 procent do blisko 157 450 samochodów oddanych do rąk klientów. W pierwszym półroczu Audi zanotowało wzrost o 3,7 %.

Czytaj więcej...

W ciągu pierwszego półrocza 2015 r. sprzedaż aut użytkowych VW na świecie wzrosła o 2,4%

  • 5-procentowy wzrost sprzedaży w Europie Zachodniej
  • Zmiana modeli: nowe T6 i Caddy 4 już u dealerów
  • Członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu Bram Schot:
  • marka odnotowuje solidny wzrost
  • W Polsce liczba rejestracji wzrosła o ponad 16 procent

Poznań, 17 lipca 2015 r. – Volkswagen Samochody Użytkowe do końca czerwca bieżącego roku dostarczył klientom na całym świecie 222.900 miejskich samochodów dostawczych, transporterów i pick-up’ów. W porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku oznacza to wzrost o 2,4% (2014 r.: 217.700 sztuk). Marka zanotowała bardzo dobry wynik w Polsce, gdzie w pierwszym półroczu zarejestrowano 3.182 samochody, czyli o 16,1 procenta więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Czytaj więcej...

MAHA Polska angażuje się w serię wyścigów VW Golf Cup

Haldenwang, 8 czerwca 2015. MAHA Maschinenbau Haldenwang GmbH & Co. KG wraz ze spółką córką MAHA Polska sp. z o.o. wspiera jako partner sponsorujący prestiżową serię wyścigów VW Golf Cup, w szczególności drużynę 30-letniego rosyjskiego kierowcy wyścigowego Ilshata Ibragimova jeżdżącego Golfem GTI. Wyścigi organizowane są przez Volkswagen Racing Polska i Volkswagen Group Polska. Trzecia już edycja imprezy, w której udział weźmie 24 zawodników, składać się będzie z sześciu serii, w każdej po dwa punktowane wyścigi, i potrwa do października 2015. Zawodnicy jeździć będą na różnych torach Polski, Niemiec, Czech i Słowacji.

Czytaj więcej...

Castrol najbardziej znaną marką oleju w Polsce

Według najnowszych badań GiPA kupując olej bardziej zwracamy uwagę na jego jakość niż cenę, dla profesjonalistów ważnym kryterium jest też to, czy środek smarny ma rekomendację producenta samochodu. Najbardziej znaną marką olejową jest Castrol.

Czytaj więcej...

Nowy Passat zwycięzcą "Car of the Year 2015"

- Europejskim samochodem roku 2015 został Passat ósmej generacji

Poznań, 02 marca 2015 r. – Europejski „Samochód Roku 2015” to Volkswagen – ten zaszczytny tytuł, przyznawany corocznie przez międzynarodowe jury plebiscytu „Car of the Year”, zdobył nowy Passat. Zwycięzcę ogłoszono dziś po południu, w przeddzień Salonu Samochodowego w Genewie.

Czytaj więcej...

Nowy sezon Volkswagen Golf Cup

- 6 rund na europejskich torach, 2 nowe obiekty w kalendarzu
- 24 kierowców z dziesięciu krajów
- Inauguracja 3. sezonu markowego pucharu Volkswagena już w kwietniu

Poznań, 27 marca 2015 r. Kolejny sezon innowacyjnego pucharu wyścigowego Volkswagen Golf Cup rozpocznie się 24 kwietnia na niemieckim torze Oschersleben. Sezon będzie składał się z 6 rund, podczas których rozegranych zostanie 12 punktowanych wyścigów. Za kierownicą wyścigowych Golfów GTI rywalizować będzie 24 kierowców z aż 10 krajów. Wśród nich drugi pełny sezon w roli kierowcy wyścigowego rozpocznie jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy – Jerzy Dudek. Większość rund będzie transmitowana na żywo w Internecie.

Czytaj więcej...

Wzrost sprzedaży marki Volkswagen Samochody Użytkowe w 2014 roku

Poznań, 16 stycznia 2015 r. – Marka Volkswagen Samochody Użytkowe zanotowała świetne wyniki w 2014 roku. W Polsce zarejestrowano 5.856 samochodów użytkowych, o 14,7 procent więcej niż w 2013 roku.
Na całym świecie marka Volkswagen Samochody Użytkowe sprzedała w 2014 roku 444.900 pojazdów. Oznacza to wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem o dwa procent. W 2013 roku przekazano klientom 436.000 samochodów.
Wyraźny wzrost sprzedaży użytkowych Volkswagenów odnotowany został przede wszystkim w Europie Zachodniej, gdzie nabywców znalazło 292.000 samochodów (+6,5 procent).

Czytaj więcej...

Koncern Volkswagen po raz pierwszy w historii przekazał klientom ponad 10 milionów samochodów

Poznań, 13 stycznia 2015 r. – W minionym roku koncern Volkswagen zrealizował pierwszy cel Strategii 2018: „Od małego e-up! po ciężkie samochody ciężarowe, nasz koncern przekazał klientom w ubiegłym roku łącznie ponad dziesięć milionów pojazdów. To dowód, iż mimo trudnych warunków na rynkach, konsekwentnie realizujemy naszą Strategię 2018. Także w zakresie innych celów – jakości wyniku oraz zadowolenia klientów i pracowników – jesteśmy na dobrej drodze” – powiedział w niedzielę w Detroit Prezes Zarządu Volkswagen AG, prof. dr Martin Winterkorn. Łącznie od początku stycznia do końca grudnia 2014 roku na całym świecie klienci odebrali 10,14 mln samochodów (2013: 9,73; +4,2 procent).

Czytaj więcej...

Najwyższy udział rynkowy w historii. ŠKODA numerem 1 szósty rok z rzędu.

Koniec roku 2014 przyniósł kolejny wielki sukces ŠKODZIE: już po raz szósty z rzędu samochody czeskiej marki były najchętniej wybierane przez Polaków. ŠKODA konsekwentnie zwiększa swój rynkowy udział, pobijając kolejne rekordy sprzedaży.

Czytaj więcej...

Kolejny rekordowy dla Audi AG rok  – ponad 1,74 mln sprzedanych w 2014 samochodów

 Ingolstadt/Poznań, 9 stycznia 2014 r. W roku 2014, koncern z Ingolstadt wyraźnie przekroczył zakładany cel - sprzedaż ponad 1,7 mln aut. Pod koniec roku, Audi miało na koncie już blisko 1 741 100 sprzedanych samochodów, czyli o 10,5 procent więcej niż w 2013. W ten sposób, producent ponownie zwiększył swe tempo wzrostu i dzięki blisko 165 600 dodatkowym klientom, zanotował drugi co do wielkości w swej historii wzrost sprzedaży. Ten sukces to przede wszystkim zasługa cieszących się ogromnym zainteresowaniem modeli typu SUV (+15,8%) oraz rodziny A3 (+53,2%), w roku 2014 po raz pierwszy dostępnej w sprzedaży na całym świecie. W grudniu Audi kontynuowało dwucyfrowy wzrost sprzedaży wszystkich swoich modeli, zamykając rok z wynikiem lepszym o 14,7 procent i oddając w tym miesiącu do rąk klientów blisko 150 tys. samochodów.

Czytaj więcej...

Drugi sezon, sprawdzona formuła – kolejna odsłona Volkswagen Castrol Cup

Drugi sezon innowacyjnego cyklu wyścigowego Volkswagen Castrol Cup rozpocznie się już 25 kwietnia. Areną pierwszej w tym roku rundy będzie znany z Formuły 1 węgierski tor Hungaroring. W sumie odbędzie się 14 wyścigów w pięciu krajach. Rywalizować w nich będzie 21 zawodników z 8 krajów, a wśród nich Jerzy Dudek – jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy. Rywalizację w ciągu roku urozmaicą i wzbogacą kierowcy VIP.

Czytaj więcej...

Sprzedaż marek grupy Volkswagena na rynku polskim w 2013

Miniony rok był udany dla marek z grupy VW. Na polskim rynku dwie czołowe lokaty zajęły odpowiednio marki Skoda i Volkswagen. Polacy zakupili w zeszłym roku 36 395 aut marki Skoda (13,09% więcej niż w 2012) oraz 26 133 auta marki Volkswagen (13,36% więcej niż w 2012).

Wśród marek premium, drugie miejsce przypadło marce Audi z wynikiem 5 573 aut oraz wzrostem 9,04%.

Tuż poza podium wśród aut dostawczych uplasowała się marka VW Samochody Użytkowe, sprzedając w zeszłym roku 3 459 aut.

Dane: CEPiK

Zmiana nazwy Stowarzyszenia i rozszerzenie zakresu działalności

Ze względu na chęć reprezentowania Dealerów wszystkich kluczowych marek wywodzących się z grupy Volkswagen, Kongres Stowarzyszenia Dealerów Volkswagena i Audi w Polsce podjął w październiku 2013 roku decyzję o zmianie nazwy oraz rozszerzeniu zakresu działalności Stowarzyszenia.

W związku z powyższym oraz dokonanym w grudniu 2013 roku wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego, Stowarzyszenie będzie obecnie nosiło nazwę: Stowarzyszenie Dealerów Volkswagena, Audi, Skody i Seata w Polsce, a treść rozszerzonej misji Stowarzyszenia jest dostępna tutaj.

Informacja o sprzedaży przez Koncern VW 9,07 miliona sztuk pojazdów w 2012r.

Koncern Volkswagen w 2012 r. po raz kolejny zwiększył światową sprzedaż - jej poziom przekroczył rekordową wartość z poprzedniego roku. Po raz pierwszy w ciągu 12 miesięcy koncern sprzedał 9,07 mln samochodów (2011: 8,16; +11,2%). Grudzień koncern zamknął wzrostem liczby sprzedanych aut o 20,7% (784 300 szt.).

Czytaj więcej...

Informacja o rekordowym udziale Volkswagen Group w rynku w Europie

Volkswagen Group ma swoją siedzibę w Wolfsburgu i jest jednym z wiodących producentów na Świecie i największym wytwórcą samochodów w Europie. Na każde wytworzone 5 samochodów - 1 to samochód wyprodukowany przez Volkswagen Group.

Czytaj więcej...

Rekordowa sprzedaż w Polsce Volkswagen Group Polska

Volkswagen Group Polska sprzedał w 2012 r w Polsce rekordową ilość samochodów.

Czytaj więcej...

Nowy Golf BlueMotion

Nowy Golf BlueMotion: wyjątkowa jakość i nowy oszczędny silnik potrzebujący na przejechanie 100 km tylko 3,2 litra oleju napędowego.

Czytaj więcej...

Kongres Stowarzyszenia Dealerów Volkswagena i Audi - 14-15.01.2013

W dniach 14-15 stycznia w Warszawie odbył się Kongres SDVWiA i w wyniku jego obrad zostały wybrane nowe Władze Stowarzyszenia.

Czytaj więcej...

PARTNER STRATEGICZNY

GŁÓWNY PARTNER IT

PARTNERZY WSPIERAJĄCY

PPG Italcom - iGroup Blowtherm AkzoNobel Sikkens